AFISE A3

Preturi in functie de volum (Preturile nu contin TVA)

100 bucati

105 Ron

  • policromie
  • fata/verso
  • 130g Lucios

300 bucati

264 Ron

  • policromie
  • fata/verso
  • 130g Lucios

1000 bucati

676 Ron

  • policromie
  • fata/verso
  • 130g Lucios

2500 bucati

1390 Ron

  • policromie
  • fata/verso
  • 130g Lucios

Afisele sunt tiparituri care se pot lipi sau atasa pe perete sau orice alta suprafata verticala. De obicei, afisele includ atat continut de tip text, cat si elemente grafice, dar nu este obligatoriu sa le aveti pe amandoua. Scopul afiselor este sa atraga atentia si sa furnizeze informatii utile cititorilor, fiind utilizate frecvent in promovarea evenimentelor sau in campaniile politice.

Tipografia Maxim Tipar va ofera afise tiparite in format A3, fata, pe hartie de tip 130 g lucios. La cererea clientilor, afisele se pot tipari si pe alte tipuri de hartie.

Daca aveti ezitari in legatura cu designul afiselor, nu va ingrijorati, suntem aici sa va ajutam. Tipografia noastra are resursele necesare pentru a va ajuta sa raspanditi mesajul dorit printr-un design atragator, adaptat la nevoile dumneavoastra.

Utilizarea afiselor este un mod simplu si eficient de a va promova afacerea si produsele sau serviciile pe care le oferiti. Pentru a maximiza efectele obtinute in urma prezentarii afiselor, trebuie sa tineti cont de cateva sfaturi.

Ce trebuie sa stiti inainte de a crea afisul potrivit?

1. Modul in care va prezentati afacerea sau produsul este foarte important

– Ganditi-va la ceea ce va defineste si ce imagine vreti sa promovati

– Faceti-va remarcati intr-o anumita nisa printr-un titlu relevant, scris cu caractere mari si clare

2. Creati un design atragator

– Primul pas pentru a atrage un nou client este ca acesta sa va observe afisul in timp ce merge pe strada preocupat de alte lucruri. Odata ce i-ati atras atentia, sansele ca acesta sa va tina minte si sa va cumpere produsele cresc

3. Identificati publicul tinta si adaptati mesajul afisului la nevoile acestuia

– Afisul poate fi observat de foarte multa lume, insa va deveni atragator numai pentru persoanele care isi doresc cu adevarat ceea ce oferiti

4. Stabiliti ce urmariti sa obtineti prin prezentarea afisului

– Ce actiune doriti ca persoana care a citit afisul sa intreprinda ulterior? Poate fi vorba despre participarea la un eveniment, cumpararea unui produs, vizitarea website-ului dumneavoastra, etc.

5. Ganditi-va la locatiile potrivite pentru amplasarea afiselor

– Afisele trebuie amplasate in locuri prin care potentialii clienti trec frecvent

– Trebuie sa aveti in vedere ca alte persoane pot lipi ulterior alte afise peste ale dumneavoastra, asa ca nu este un lucru negativ daca amplasati mai multe in acelasi loc, pentru a va asigura ca sunt observate si pentru a intensifica mesajul pe care doriti sa il transmiteti

6. Descrieti beneficiile de care va avea parte cititorul daca va urma indemnul prezentat pe afis

– Cu ce il va ajuta pe client produsul sau serviciul dumneavoastra? Cum se va simti ulterior sau ce problema va putea rezolva mai usor?

7. Nu uitati sa includeti informatiile de contact sau locatia si data evenimentelor pe care le promovati in afis, precum si orice alte detalii relevante pentru cititor

8. Testati eficienta afiselor prin utilizarea mai multor versiuni ale aceluiasi mesaj

– Daca folositi acelasi tip de afise de prea multe ori, audienta se va plictisi si nu le va mai observa

– Prezentarea aceleiasi oferte sub mai multe forme este modul ideal de a va asigura ca sunteti mereu in atentia clientilor

mbutaPRETURI AFISE A3