Din definitia cuvantului, pliantul este o tiparitura continand fotografii, prospecte, cataloage, informatii imprimate pentru reclama, indoite de cele mai mult ori pentru comoditatea utilizarii. Pliantele se tiparesc fata/verso, de obicei pe hartie lucioasa de 130 g, dar la noi in tipografie se pot tipari la cererea clientului si pe alt tip de hartie.

Fie ca doriti sa atrageti atentia asupra unui eveniment local, un nou produs, sau pur si simplu sa faceti cunoscuta afacerea dumneavoastra printre potentialii clienti, pliantele sunt o solutie perfecta pentru a va transmite mesajul. Aceste materiale promotionale pot fi trimise prin posta, afisate la intrare in magazin, distribuite pe strada sau atasate la reviste.

Tipografia Maxim Tipar va ofera pliante de diferite dimensiuni, la cele mai bune preturi, pentru a satisface toate nevoile dumneavoastra:

– pliante A4 la A5

– pliante A5 la A6

– pliante A4 la 10×21

Daca nu aveti un design pregatit, va ajutam noi. Tipografia noastra are resursele necesare pentru a va ajuta sa raspanditi mesajul dorit printr-un design atragator.

Utilizarea pliantelor este un mod eficient si nu foarte costisitor pentru promovarea micilor afaceri, insa pentru a maximiza efectele obtinute este necesar sa aveti in vedere urmatoarele sfaturi.

Ce trebuie sa stiti inainte de a crea pliantele potrivite?

1. Care este publicul tinta

– Ganditi-va bine cui doriti sa atrageti atentia cu ajutorul pliantelor dumneavoastra

2. Unde puteti gasi potentiali clienti
– Distribuiti pliantele in zonele in care acestia lucreaza, traiesc sau circula frecvent

3. Ce anume credeti ca va atrage atentia potentialilor clienti

– In designul pliantelor, va puteti axa pe crearea unui titlu relevant, adaugarea de informatii detaliate sau poze cu produsele pe care le oferiti

4. Ce anume doriti sa obtineti prin distribuirea acestor pliante

– Indemnati clientii sa va viziteze website-ul, sa incerce un produs, sa va viziteze magazinul sau sa vina la un eveniment

5. Ce durata de viata va avea pliantul

– Cat timp vor fi valabile preturile afisate? Cand va avea loc evenimentul? Toate aceste informatii va vor ajuta sa stabiliti numarul de pliante pe care le veti tipari

Metode de a atrage atentia cititorilor:

1. Titlul trebuie intotdeauna sa iasa in evidenta si sa ii determine pe oameni sa citeasca mai departe

– Concentrati-va pe ceea ce conteaza pentru publicul tinta

– Creati dorinta de a sti mai multe despre ceea ce prezentati

– Descrieti beneficiile pe care le poate avea clientul daca va va folosi produsele sau serviciile

2. Asociati-va oferta cu alte produse sau evenimente deja populare

– In acest mod, pliantul va atrage atentia, insa asigurati-va ca mesajul dumneavoastra este clar si bine delimitat

3. Includeti toate detaliile care va pot oferi credibilitate

– Pliantele pot contine marturii ale clientilor sau dovezi ale calificarilor profesionale pe care le detineti

4. Scoateti in evidenta lucrurile care va fac diferiti de concurenta

– De ce ar alege clientul sa vina la dumneavoastra sau sa va cumpere produsele, in loc sa se duca intr-un loc pe care il cunoaste deja?

– Aveti ceva unic de oferit, ceva ce nu se gaseste nicaieri altundeva?

5. Includeti informatiile de contact

– Cineva poate fi interesat, dar daca nu ii va fi clar cum sa va contacteze dupa ce a citit pliantul, tocmai ati pierdut un potential client

mbutaPliante